.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پزشک بدون مرز مازنی در سی و ششمین سفر انساندوستانه ؛
وقتی اجر سفر به آفریقا تقدیم به روح شهید مدافع حرم می شود+ تصاویر
شمال نیوز : دکتر ناصر عمادی با خانواده نخستین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر دیدار کرد با این نیت که در سفری که به آفریقا دارد ثواب ارائه کارها و خدمات خیرخواهانه‌اش را به روح بلند و عرشی این شهید بزرگوار تقدیم کند.....
دکتر ناصر عمادی با خانواده نخستین شهید مدافع حرم قائم‌شهر دیدار کرد با این نیت که در سفری که امشب به آفریقا دارد ثواب ارائه کارها و خدمات خیرخواهانه‌اش را به روح بلند و عرشی این شهید بزرگوار تقدیم کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، دکتر ناصر عمادی با خانواده نخستین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر دیدار کرد با این نیت که در سفری که به آفریقا دارد ثواب ارائه کارها و خدمات خیرخواهانه‌اش را به روح بلند و عرشی این شهید بزرگوار تقدیم کند.

این پزشک بدون مرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه  شهید بلباسی از مرزهای جغرافیایی ایران خارج شده و در کشور دیگر برای امنیت کشور ما و دنیا می‌جنگد و شهید می‌شود، اظهار کرد:  این شهید برای برقراری امنیت ما و کل دنیا این کار ارزشمند را انجام داد و یادش همیشه در یاد و خاطر ما زنده خواهد ماند.

وی افزود: من هم با هدف برقراری تأمین سلامت در کل دنیا از این مرزها خارج می‌شوم و اجر این سفر پیش‌رو به آفریقا را تقدیم به روح پرفتوح این شهید بزرگوار می‌کنم و از وجودش تبرک می‌گیرم تا در این مأموریت مؤفق شوم.

عمادی تصریح کرد: پزشک متخصص پوست و استاد دانشگاه تهران هستم و از نظر مالی مشکلی نداریم ولی با این حال احساس می‌کنم رسالت بیشتری دارم و باید به مردمانی که از نظر سلامت و بهداشت در مضیقه هستند کمک کنم.

این پزشک بدون مرز با بیان اینکه تا به امروز حدود 25 بار به آفریقا رفتم و از شرق تا غرب و شمال تا جنوب آفریقا مردم بی‌بضاعت را درمان کردم، اظهار کرد:  به بیش از 70 روستای دورافتاده ایران هم سفر کرده و برای درمان بیماران تلاش کردم و این را وظیفه خود می‌دانم.

وی ادامه داد: بیماری‌هایی نظیر (H.I.V)، بیماری‌های پوستی، مالاریا و حصبه در آفریقا زیاد است و من خودم در غنا بیماری مالاریا و در کنیا دچار بیماری حصبه شدم ولی هیچ‌وقت این اتفاق‌ها سبب نشد از کارم پشیمان شوم.

عمادی در پایان گفت: ما هرچه قدر به سمت رفتارهای جامعه پسند برویم و افرادی مانند این شهید بزرگوار را الگوی کار خود قرار دهیم، سند بهتر و ارزشمندی به جا می‌ماند چراکه اعتقاد داریم روح شهید زنده و همه جا ناظر اعمال ما است.

برادر شهید محمد بلباسی در ادامه با بیان اینکه یکی از کارهای خوبی که شهید محمد آن را دوست داشت و خود نیز به آن عمل کرده و دلش می‌خواست همه مدیران آن را انجام دهند، مدیریت جهادی بود، اظهار کرد: شهید بلباسی، برای انجام کارهای جهادی  مرزی نمی‌شناخت و کمک کردن بخشی از کارهای روزمره وی بود.

رسول بلباسی گفت: ارزش عرق کارگر به اندازه ارزش خون شهید است و کار دکتر عمادی نیز ارزش و اجرکار شهداء را دارد.

عکس: رضا متانی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.